הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2007 12:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ron harim עם תוכן  רוכב אופניי שטח שנהרג על הכביש הארור.
נושא: רוכב אופניי שטח שנהרג על הכביש הארור. תאריך: 1/10/2007 12:47:00 PM
מחבר/ת: ron harim

השבוע מלאו חודש ימים למותו של איציק דרזי מגדרה, רוכב אופנים מקצועי וזהיר שאהב מאד לרכב,בעיקר בשטח, ונהרג בדמי ימיו על הכביש על אופניו,הוא נפגע אנושות מנהגת שאפילו לא הרגישה שפגעה בו בעת שחצה כביש כדי להגיע לשטח, ליד קידרון,הוא נפצע אנושות ונפטר כעבור שבוע .
עד מתי? מה יהיה כל כך הרבה אנשים נהרגים על הכביש, ומשפחתם נשארת יתומה וכואבת.
יהיה זכרו ברוך ,שמשפחתו לא תדע עוד צער, והלוואי והיה ניתן להיות אופטימים בענין
שזה היה הקורבן האחרון על הכביש.תבינו שכל אדם זה עולם ומלואו וזה לא עוד אחד לסטיסטיקה!!!!
יהיה זכרו ברוך לעד.



חזרה לפורום