הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2007 4:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  AMI 1 עם תוכן  עם איזה אופניים כדאי לי לרכב?
נושא: עם איזה אופניים כדאי לי לרכב? תאריך: 1/10/2007 4:26:00 PM
מחבר/ת: AMI 1

לא מזמן קניתי זוג אופניים חדשות שיכוך מלא הרו shift r5 2007 רק לפני כמה ימים קניתי אותן בולם קידמי משתנה מ-80 ל-130 בולם אחורי 4 אינצ´ כיוון ריבאונד בשניהם sram X7 מאחורה ומקדימה ברקסים הידראוליים של avid. יש לי גם את האופניים הישנות שלי scott yz3 זנב קשיח בסיסיות מאוד V ברקס בולם פשוט מאוד של scott 60 מ"מ מקדימה מעבירים של שימנו אלטוס מאחורה ומקדימה. מחר יש לי תחרות ואני מתלבט עם אילו אופניים להשתתף להרו עוד לא הספקתי להתרגל והן גם אופני שיכוך מלא שזה אומר יותר איבוד כוח. התחרות היא לא תחרות רצינית עם מתחרים ברמה גבוהה במיוחד ואני נורא מתלבט. מה אתם מציעים?


חזרה לפורום