טקסט הודעת פורום
1/10/2007 6:54:00 PM
נאור בן שימול
fugi
נושא:
fugi
תאריך:
1/10/2007 6:54:00 PM
מחבר/ת:
נאור בן שימול
יש מישהו שמכיר את הדגם של fugi-team pro שנת 2006 וכמה הם עולות בחנות.
חזרה לפורום