הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2007 8:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית פ עם תוכן  שאלה בקשר לבולם אחורי
נושא: שאלה בקשר לבולם אחורי תאריך: 1/10/2007 8:49:00 PM
מחבר/ת: עמית פ

כמה יכול לעלות בולם אוויר אחורי טוב ביד ראשונה או יד שנייה

אתה תקציב שאני חושב עליו הוא בין 1000-2000


חזרה לפורום