טקסט הודעת פורום
1/10/2007 8:49:00 PM
עמית פ
שאלה בקשר לבולם אחורי
נושא:
שאלה בקשר לבולם אחורי
תאריך:
1/10/2007 8:49:00 PM
מחבר/ת:
עמית פ
כמה יכול לעלות בולם אוויר אחורי טוב ביד ראשונה או יד שנייה
אתה תקציב שאני חושב עליו הוא בין 1000-2000
חזרה לפורום