הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2007 9:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  לאיזו מטרה?
נושא: לאיזו מטרה? תאריך: 1/10/2007 9:14:00 PM
מחבר/ת: יוס י

מבחינתי, אני יכול להסתפק ב- fox float r שעולה קצת מעל 1000 ש"ח. אם אתה רוצה יותר מזה - rp23 עולה כבר לכיוון ה- 2000

ויכול להיות שאני לא בכיוון ואתה מחפש בולם ל- DH...


חזרה לפורום