טקסט הודעת פורום
| 1/10/2007 9:14:00 PM |
|
נושא: לאיזו מטרה? תאריך: 1/10/2007 9:14:00 PM
מחבר/ת: יוס י
מבחינתי, אני יכול להסתפק ב- fox float r שעולה קצת מעל 1000 ש"ח. אם אתה רוצה יותר מזה - rp23 עולה כבר לכיוון ה- 2000
ויכול להיות שאני לא בכיוון ואתה מחפש בולם ל- DH...
|
חזרה לפורום |
|
|