הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/11/2007 9:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  מדובר באופני כביש (לא מבינה בהם מספיק)
נושא: מדובר באופני כביש (לא מבינה בהם מספיק) תאריך: 1/11/2007 9:17:00 AM
מחבר/ת: baby x

אבל אני בטוחה שיש כאן כמה אנשים שמבינים באופני כביש שיוכלו להמליץ

אבל בנושא מחירן, מחיר היבואן הרשמי,10,500 ש"ח.

HAVE FUN


חזרה לפורום