טקסט הודעת פורום
| 1/11/2007 10:50:00 AM |
|
נושא: עמותת אתגרים תאריך: 1/11/2007 10:50:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
תנסה להתקשר אליהם. יש להם קבוצות רכיבה על אופניים (טנדם, יד וכדומה) בצפון.
http://www.etgarim.org/
תחת הכותרת ´התנדבות לעבודת מטה ושטח´ כתוב גם ´מתקן אופניים´.
בהצלחה, חזק ואמץ! :)
|
חזרה לפורום |
|
|