טקסט הודעת פורום
1/11/2007 8:29:00 PM
נאור בן שימול
bottecchia
נושא:
bottecchia
תאריך:
1/11/2007 8:29:00 PM
מחבר/ת:
נאור בן שימול
מישהו מרוכבי הכביש יכול להביע את דעתו על הדגם bs 600?
חזרה לפורום