טקסט הודעת פורום
| 1/11/2007 9:46:00 PM |
|
נושא: פשוט.. תאריך: 1/11/2007 9:46:00 PM
מחבר/ת: אפי שניידר
א-ל-י-פ-ו-ת!!!
טוב ת´אמת לא יצא לי לרכב הרבה במסלולי שטח אבל המסלול הזה...פשוט אין מילים..:) והדובדבן ירון..נבלע בהנאה ורק השאיר טעם לעוד... :laugh:
תודה..
|
חזרה לפורום |
|
|