נושא: הסבה לרכיבה עירונית תאריך: 1/12/2007 5:16:00 PM
מחבר/ת: מאור רחמים
קניתי specialized hardrock sport באוגוסט האחרון למטרת רכיבה בשטח (בעיקר לאורך הירקון) כבר כמה חודשים שנמאס לי מהקטע של הרכיבה בשטח והשימוש היחיד שאני עושה באופניים הוא שימוש עירוני במדרכה ובדרך כלל בכביש (בעיקר על מנת להגיע למקום הלימודים) האם אתם ממליצים על שינויים כלשהם (לדוגמה להחליף לצמיד פחות רחב) כדי להתאים את הרכיבה לעיר ?
|