טקסט הודעת פורום
| 1/13/2007 12:28:00 PM |
|
נושא: תקנה צמיגים לכביש תאריך: 1/13/2007 12:28:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
יש הרבה סוגים, אך כל צמיג ללא קוביות יהיה טוב לכביש, תוסיף לזה לחץ אוויר יחסית גבוה, והאופניים יתגלגלו יפה מאוד בעיר. מעבר לזה, חבל להשקיע - כל עוד האופניים הם ´רכב עירוני´.
|
חזרה לפורום |
|
|