הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2007 12:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  תקנה צמיגים לכביש
נושא: תקנה צמיגים לכביש תאריך: 1/13/2007 12:28:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

יש הרבה סוגים, אך כל צמיג ללא קוביות יהיה טוב לכביש, תוסיף לזה לחץ אוויר יחסית גבוה, והאופניים יתגלגלו יפה מאוד בעיר. מעבר לזה, חבל להשקיע - כל עוד האופניים הם ´רכב עירוני´.


חזרה לפורום