נושא: צמיגים לעיר תאריך: 1/14/2007 1:37:00 PM
מחבר/ת: baby x
בעיני זה לא אקוטי, כי הצמיגים של ספיישלייזד הם לא דביקים במיוחד, ולא יאטו אותך באופן משמעותי. (צמיגים לא משהו בקיצור, כך שאם היה מדובר בשטח הייתי אומרת תחליף אבל לעיר זה לא בעייתי וחבל על הכסף). מה גם, שאם כן יתחשק לך לרכוב באיזה פארק או באיזה שביל 4X4 עם חברים, לא תצטרך להחליף צמיגים. לטעמי, תשאיר את מה שיש. כשיתבלה, תשקול החלפה
|