הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/14/2007 3:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מאיזה דגם?
נושא: מאיזה דגם? תאריך: 1/14/2007 3:37:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

נדמה לי שאלה צמיגי RESOLUTION של ספשלייזד, שיש להם שורת קוביות צפופה במרכז, כדי לשפר מהירות גלגול על כביש.
אם כך - נפח לחץ מקסימלי (65 לדעתי, אבל תוכל לראות על דופן הצמיג), ותהנה.
כשיתבלו - אני מצטרף להמלצות הקודמות לרכוש צמיגים חלקים.

בהצלחה


חזרה לפורום