נושא: מאיזה דגם? תאריך: 1/14/2007 3:37:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
נדמה לי שאלה צמיגי RESOLUTION של ספשלייזד, שיש להם שורת קוביות צפופה במרכז, כדי לשפר מהירות גלגול על כביש. אם כך - נפח לחץ מקסימלי (65 לדעתי, אבל תוכל לראות על דופן הצמיג), ותהנה. כשיתבלו - אני מצטרף להמלצות הקודמות לרכוש צמיגים חלקים.
בהצלחה
|