טקסט הודעת פורום
| 1/14/2007 8:30:00 PM |
|
נושא: santa cruz Chameleon תאריך: 1/14/2007 8:30:00 PM
מחבר/ת: דור דביר
היי! האם מישהו יודע משהו על האופניים האלה מי מייבא אותם? כמה הן עולות בארץ? אני מעוניין לרכוש כאלה ורציתי לדעת אם הם מתאימות לXC ומידי פעם לקפיצות קטנות. http://www.santacruzbicycles.com/chameleon/
|
חזרה לפורום |
|
|