נושא: לפי מה שאני יודע- תאריך: 1/15/2007 2:56:00 PM
מחבר/ת: no one else
שכיוון של קומפרשן מכוון את המהירות של הקומפרשן(למי שלא יודע אנגלית-קומפרשן זה כיווץ), וכיוון פרלואד(אאל"ט, עומס התחלתי) הוא כיוון של ה"רכות" של הבולם-ז"א לפי משקל הרוכב ולפי רגישות-למכות הגדולות או הקטנות(רך זה לכיוון המינוס).
|