הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/15/2007 5:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  שלדת ז"ק יקרה מאד, אבל מצוינת
נושא: שלדת ז"ק יקרה מאד, אבל מצוינת תאריך: 1/15/2007 5:44:00 PM
מחבר/ת: baby x

במחיר של אופני הז"ק האלה אתה יכול לקנות אופני שיכוך מלא לא רעים...
מצמן מוכרים אותם. שווה לבדוק אולי נשארו להם שלדות 2006-2005 שמחירן עשוי לצנוח משמעותית.

הם אופניים מצוינים לדירט, ולפור קרוס, אופני "קצה" ומחירם בהתאם. וראיתי אותם בלא מעט מגזינים עם אבזור אגרסיבי לקפיצות.
אין ספק שהן יתאימו לXC עם אבזור נכון, אבל לתחושתי אתה יכול למצוא אפשרויות זולות וכדאיות הרבה יותר מהקמיליון.



חזרה לפורום