הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/15/2007 6:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור דביר עם תוכן  דוגמאות
נושא: דוגמאות תאריך: 1/15/2007 6:23:00 PM
מחבר/ת: דור דביר

את יכולה לתת דוגמאות של שיכוך מלא? או לזנב קשיח שיעמדו באותם תנאים?
החשש היחיד שלי משיכוך מלא הוא שאם אני אקנה אופני שיכוך תחורתיים הם יהיו עדינים מדי ואם אני אקנה אופני AM הם יהיו אגרסיביים מידי ולא יהיה ניתן לעלות איתן עליות בקלות כמו עם זנב קשיח.


חזרה לפורום