טקסט הודעת פורום
| 1/15/2007 6:58:00 PM |
|
נושא: אפשרות תאריך: 1/15/2007 6:58:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
במקרה וההברגה נהרסה, ניתן ליצור הברגה גדולה יותר ולשים "אינסרט" של ההברגה המקורית. זה לא עובד בכל מצב, וצריך מברז ואינסרט מתאימים (ויד יציבה).
בהצלחה.
|
חזרה לפורום |
|
|