הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/15/2007 6:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אפשרות
נושא: אפשרות תאריך: 1/15/2007 6:58:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

במקרה וההברגה נהרסה, ניתן ליצור הברגה גדולה יותר ולשים "אינסרט" של ההברגה המקורית. זה לא עובד בכל מצב, וצריך מברז ואינסרט מתאימים (ויד יציבה).

בהצלחה.



חזרה לפורום