נושא: טוב, מזל שיש פורומים בגרמנית תאריך: 1/16/2007 9:20:00 AM
מחבר/ת: baby x
יופי, אז ככה. אופני DH של מרידה. שוקלים בממוצע 19.1 קילו. באים עם אבזור לא רע, (במקור), ברקסים של מגורה, וכו´. 8" מהלך, ומוגדרים כאופני DH תחרותיים. אני לא סגורה על המתלה, ולא ראיתי אף אחד שרוכב עליהם בארץ.
שאלת תם.
מכל אפשרויות הDH הקיימות, לא עדיף להתמקד בחברות שמתמחות בדגמים לסוג הרכיבה הזה, ולא בחברות שמתמחות בתחומים אחרים?
|