טקסט הודעת פורום
1/16/2007 9:26:00 AM
nadav jacoby
העיינין הוא כזה
נושא:
העיינין הוא כזה
תאריך:
1/16/2007 9:26:00 AM
מחבר/ת:
nadav jacoby
קודם כל תודה
העיינין הוא כזה הם נמכרות ב7000 ש"ח היום במקום 16000
האם שווה לדעתך??
האם משהוא רכב עליהם פעם???
חזרה לפורום