הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2007 9:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  אין לי שום דרך לדעת
נושא: אין לי שום דרך לדעת תאריך: 1/16/2007 9:32:00 AM
מחבר/ת: baby x

אני מכירה כמה דברים אחרים שרוזן ומינץ מוכרים, כמו הבלאק דיימונד, וכו´, שעליהם יש לי חברים שישמחו להמליץ, אבל לא ראיתי אף אדם רוכב על המרידה (חוץ מבשני פורומים גרמניים ואחד אוסטרלי שמהם שלפתי את המידע)...

SORRY


חזרה לפורום