נושא: אין לי שום דרך לדעת תאריך: 1/16/2007 9:32:00 AM
מחבר/ת: baby x
אני מכירה כמה דברים אחרים שרוזן ומינץ מוכרים, כמו הבלאק דיימונד, וכו´, שעליהם יש לי חברים שישמחו להמליץ, אבל לא ראיתי אף אדם רוכב על המרידה (חוץ מבשני פורומים גרמניים ואחד אוסטרלי שמהם שלפתי את המידע)...
SORRY
|