הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/18/2007 1:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא שמעתי על מישהו שניסה אחד מהם והתאכזב...
נושא: לא שמעתי על מישהו שניסה אחד מהם והתאכזב... תאריך: 1/18/2007 1:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני עם סטאן, ומרוצה מאוד, אבל מכיר אנשים מרוצים מאוד מג´ו.

קח את זה שאתה משיג יותר בזול...


חזרה לפורום