טקסט הודעת פורום
1/18/2007 1:31:00 PM
איתן ברמן
לא שמעתי על מישהו שניסה אחד מהם והתאכזב...
נושא:
לא שמעתי על מישהו שניסה אחד מהם והתאכזב...
תאריך:
1/18/2007 1:31:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אני עם סטאן, ומרוצה מאוד, אבל מכיר אנשים מרוצים מאוד מג´ו.
קח את זה שאתה משיג יותר בזול...
חזרה לפורום