נושא: צריך עזרה בבחירת בולם תאריך: 1/18/2007 1:40:00 PM
מחבר/ת: מחמוד זועבי
היי, אני מעוניין להחליף בולם, ל 170 טריפל. עומדות לרשותי שתי אופציות : 1- ג´וניור טי 2003 במצב טוב מאוד.. מטופל ושמור 2- דרופ אוף טריפל 2006 חדש. הפרש המחיר זניח (כ 400 ש"ח) עבור החלפה. מה יותר כדאי ??.. אשמח אם תשתפו אותי חוויות/המלצות תודה.
|