הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/18/2007 1:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מחמוד זועבי עם תוכן  צריך עזרה בבחירת בולם
נושא: צריך עזרה בבחירת בולם תאריך: 1/18/2007 1:40:00 PM
מחבר/ת: מחמוד זועבי

היי,
אני מעוניין להחליף בולם, ל 170 טריפל. עומדות לרשותי שתי אופציות :
1- ג´וניור טי 2003 במצב טוב מאוד.. מטופל ושמור
2- דרופ אוף טריפל 2006 חדש.
הפרש המחיר זניח (כ 400 ש"ח) עבור החלפה.
מה יותר כדאי ??.. אשמח אם תשתפו אותי חוויות/המלצות
תודה.


חזרה לפורום