טקסט הודעת פורום
1/18/2007 3:47:00 PM
עומר קו
עיצוב לוגו
נושא:
עיצוב לוגו
תאריך:
1/18/2007 3:47:00 PM
מחבר/ת:
עומר קו
עבדתי עליו ממש ממש ממש קשה
מה דעתכם???
http://img412.imageshack.us/img412/9654/harimcopyxo4.jpg
חזרה לפורום