נושא: בעיה מוכרת :(( תאריך: 1/18/2007 8:01:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא מכיר את המקום הספציפי, אבל באיזורים שאהובים על רוכבים (מיר"ב, בן שמן וכו´) שמענו לא פעם על פריצות סדרתיות לרכב, בעיקר לא בימי רכיבה המונית (שכל הזמן מגיעים ויוצאים), אלא בימים יחסית שוממים, שאז אין מי שימנע מן הגנבים לבצע את זממם. כבר מזמן הגעתי למסקנה שאני לא משאיר שום דבר ברכב מלבד ציוד לגיבוי רכיבה (ציוד תיקונים וחלפים שאינם בתיק). לרכיבות ארוכות במיוחד או שהרכב חונה במקום בעייתי אני בכלל שולף את הרדיו...
עצוב, ולא מעניין את אף אחד - לא משטרה, ובעיקר לא את בתי המשפט.
אנחנו לבד בעניין הזה, גם בבית, וגם ברכב.
סליחה על הטון העגמומי... :((
|