הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/19/2007 10:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  asaf katan עם תוכן  אני מאוד מרוצה מרוזן ומינץ בירקון
נושא: אני מאוד מרוצה מרוזן ומינץ בירקון תאריך: 1/19/2007 10:15:00 AM
מחבר/ת: asaf katan

ממליץ לך בחום על החנות. למרות שאת האופניים שלי לא קניתי שם אני לא מוכן לתקן אותם בשום מקום אחר הם אחלה של מכונאים ואחלה של אנשים עם שרות מצויין תנסה ותראה.


חזרה לפורום