טקסט הודעת פורום
| 1/19/2007 10:15:00 AM |
|
נושא: אני מאוד מרוצה מרוזן ומינץ בירקון תאריך: 1/19/2007 10:15:00 AM
מחבר/ת: asaf katan
ממליץ לך בחום על החנות. למרות שאת האופניים שלי לא קניתי שם אני לא מוכן לתקן אותם בשום מקום אחר הם אחלה של מכונאים ואחלה של אנשים עם שרות מצויין תנסה ותראה.
|
חזרה לפורום |
|
|