נושא: צריך עזרה דחוף לגביי ברקס דיסק תאריך: 1/20/2007 4:26:00 PM
מחבר/ת: שרון
אני חדש בנושא הבקסי בדיסק וביום חמישי הבאתי דיסק חדש של מגורה גולי היום החלטתי לנקות את האופניים ופירקתי את הגלגלים מה שקרה בסופו של דבר לצערי כי אני חדש בזה לחצתי על ידיות הברקס שהגלגלים לא שם ומרוב היתלהבות הרפדות עכשיו צמודות אחת לשנייה ולא רוצות להיפרד ובגלל זה גם את הגלגלים אני לא יכול לחבר שוב אז חברה אני צריך עזרה ממכם בתודה מראש שרון.
|