נושא: מלחמת רט"ג ברוכבי האופניים- מסמך עמדה רשמי תאריך: 1/20/2007 7:15:00 PM
מחבר/ת: baby x
מצ"ב מסמך רשמי של רט"ג בנושא סגירת השבילים השיטתית בפני רוכבי האופניים
מצ"ב עיקרי הדברים:
1. אופניים בשבילי הכורכר הרחבים המיועדים גם לכלי הרכב. לאוכלוסיה זו אין שום בעיה עם קק"ל והמדיניות היא: מה שהיה הוא שיהיה - מותר.
2. אופניים על סינגלים: קק"ל תשלט באין כניסה את כל הסינגלים, למעט סינגלים שקק"ל תבנה בשיתוף עם גורמים מקומיים ובתנאי שהאחריות על הסינגלים תהיה על הגורמים הפרטיים בלבד
3. אופני דאונהיל ופריריידרים - באחריות היערן לסלק את כל המתקנים (רואד גאפס, נדנדות, רמפות וכל מה שנבנה בעמל רב ע"י האושיות של הענף) - מכל היערות שבאחריות קק"ל
הנושא דורש מאבק, והתארגנות, במידה ולא, לא תתאפשרנה רכיבות במיר"ב , שוקף, מנרה ומקומות רבים אחרים.
|