הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/20/2007 8:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  נשמע יותר כמו ניהול סיכונים מאשר הכרזת מלחמה
נושא: נשמע יותר כמו ניהול סיכונים מאשר הכרזת מלחמה תאריך: 1/20/2007 8:50:00 PM
מחבר/ת: יוס י

נראה כאילו הדאגה העיקרית של קק"ל (במקרה של המסמך הספציפי הזה) ורט"ג היא לדאוג להסיר מעליהם תביעות אפשריות.
המשמעות של זה לדעתי תהיה סינגלים "רשמיים" של קק"ל אשר יהיו משעממים למדי וסינגלים "לא מורשים" אשר בהם יש סיכוי תיאורטי שתיתפס ותיקנס ע"י פקח. מעשית, ובהתחשב בכח האדם שעומד לרשותם - זה לא נראה לי סיכוי גבוה במיוחד.
לעומת זאת, במידה ותתרחש תאונה בסינגל "לא מורשה" תהיה לקק"ל/רט"ג האפשרות להימנע מתביעות ואף לתבוע את הרוכב שלא ציית לשילוט.


חזרה לפורום