נושא: לגבי הנושא תאריך: 1/20/2007 8:58:00 PM
מחבר/ת: baby x
זה לא חדש שבתקופה האחרונה פשטו פקחים על הרחם לדוגמא, ואיימו ואף קנסו רוכבים. מצד אחד, הפורעת חוק שבי אומרת, שינסה לתפוס אותי פקח, ואו לזהות אותי דרך הקסדה והמיגונים, הרי אמא שלי בקושי מצליחה לדעת מי אני :) (מזל שיש פדלים ורודים וחליפות מיגון ורודות ) מצד שני, מי רוצה להסתבך עם פקח ולרכוב בלחץ?
התסכול הכי גדול, שברכיבות בחו"ל אתה רואה איך הnational forestry לדוגמא, בבריטניה טורח לבנות, ולתחזק אתרי רכיבה ולעודד רוכבים. ואז אתה חוזר לארץ, לארגז חול, ולמציאות הלא כל כך יפה לרוכבי האופניים.
סרוטי ודומיו, הם שיוצרים את המקומות לרכוב (דוגמת מנרה, ופארק דנינו במירב)
עצוב
|