הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/20/2007 9:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  את מבלבלת, כמו רבים בין רט"ג לקק"ל
נושא: את מבלבלת, כמו רבים בין רט"ג לקק"ל תאריך: 1/20/2007 9:00:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

רט"ג פתחה במלחמה חד צדדית, ללא כל הודעה.
קק"ל רק מנסחת מסמך ראשוני, כבסיס להחלטות עתידיות, שישפיעו על פעילותם (ולא להיפך, כפי שנעשה ברט"ג).
בעוד ששמענו לא מעט על התנהגות אגרסיבית (שלא לומר בריונית) של פקחי רט"ג במקומות שונים, לא שמענו ולו על מקרה אחד של השתלחות לא מובנת של אנשי קק"ל. כשהוזכרו יערנים, זה תמיד היה בפניות ענייניות ורגועות.

לדעתי יש להבדיל בין השניים - בעוד שאל הרט"ג אני מתייחס היום בזהירות חשדנית, אל הקק"ל אני מתייחס באמון. בעוד שלא ברור לי על מה יש לדבר עם רט"ג (שכבר פתחו בפעילות אגרסיבית עוד לפני שפרסמו את עמדתם), אני מברך על כל הדברות עם קק"ל, שאתם היו מגעים יעילים בעבר, כולל שיתוף פעולה, ומולם אין אני מרגיש כאילו מחפשים אותי (על סמך נסיון רוכבים בתקופה האחרונה).

שבוע טוב


חזרה לפורום