נושא: מלחמת רט"ג ברוכבי האופניים, קישור לדיון בפורום שכן תאריך: 1/20/2007 9:02:00 PM
מחבר/ת: baby x
בעקבות המגמה להעלות את הנושא למודעות בכל הפורומים הקשורים באופניים באינטרנט, לשימושכם קישור לדיון בנושא בפורום אופניים השכן.
תוכלו למצוא קישור לנייר עמדה ראשון שפורסם על ידי הרט"ג, ואת עיקרי הנושא.
אם תרצו להמשיך ולרכוב, בעיקר AM וFR/DH אני מציעה שתקראו טוב טוב את הגזירות העתידות לבוא
גילי http://www.harim.co.il/forums/ForumTopic.asp?ID=665
|