נושא: עזרה בבניית אופניים חדשות ל AM תאריך: 1/20/2007 9:17:00 PM
מחבר/ת: ישראל ברון
שלום, לאחר כמה חודשים ברכיבה על אופני XC נחמדות ( GT IDXC4) אני מעוניין לעבור לשלב הבא ולרכוש אופני AM. התקציב הוא כ 12000-13000 ורציתי לשמוע את דעתכם בכלל אילו אופניים אתם ממליצים ועל בניית אופניים משלדת ה- 2006 Devinci Remix בפרט. האם היא מספיק עמידה ותעבור התעללות ודרופים סבירים (נניח עד מטר) ורכיבת שבילים אגרסיבית (עם מזלג FOX 140mm). קישור לשלדת ה REMIX :
http://www.devinci.com/anciensite/2006/eng/frame-pages/aml-frame.htm
|