נושא: אני מחקתי ועוד לא הספקתי לתקן תאריך: 1/20/2007 9:38:00 PM
מחבר/ת: baby x
המלצתי לך בחום על הSX TRAIL , אבל בדיקה מעמיקה העלתה שמדובר באופניים של 20K וזה קצת (הרבה) יותר מהתקציב שלך.
עם זאת מדובר באופני AM חלומיים שגולשים לFR. יש גם כמה אפשרויות רגועות יותר... וזולות יותר :)
לגבי הדה וינצ´י, כפי שאמרתי, חברה מצוינת, שלדה לא מוכרת לי, ולכן לא יכולה לערוב לה.
ושאלתך?
|