טקסט הודעת פורום
| 1/21/2007 12:24:00 PM |
|
נושא: פירוק בולם אחורי - פוקס פלאוט ב- GT תאריך: 1/21/2007 12:24:00 PM
מחבר/ת: רונן ברקוביץ
שלום רב! ברצוני לפרק את הבולם האחורי באופני ה-GT idrive 5 3.0 מסוג פוקס פלאוט. האם יש דגשים מיוחדים? מה תהליך הפירוק. רונן
|
חזרה לפורום |
|
|