טקסט הודעת פורום
1/21/2007 12:25:00 PM
רונן ברקוביץ
פרוק בולם אחורי
נושא:
פרוק בולם אחורי
תאריך:
1/21/2007 12:25:00 PM
מחבר/ת:
רונן ברקוביץ
שלום רב!
ברצוני לפרק את הבולם האחורי באופני ה-GT idrive 5 3.0 מסוג פוקס פלאוט.
האם יש דגשים מיוחדים?
מה תהליך הפירוק.
רונן
חזרה לפורום