הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/21/2007 12:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רונן ברקוביץ עם תוכן  פרוק בולם אחורי
נושא: פרוק בולם אחורי  תאריך: 1/21/2007 12:25:00 PM
מחבר/ת: רונן ברקוביץ

שלום רב!
ברצוני לפרק את הבולם האחורי באופני ה-GT idrive 5 3.0 מסוג פוקס פלאוט.
האם יש דגשים מיוחדים?
מה תהליך הפירוק.
רונן


חזרה לפורום