נושא: יש לי אולי משהו בשליך תאריך: 1/21/2007 7:59:00 PM
מחבר/ת: ppk ppk
אני לא מומחה אבל בקרוב אמורים להגיע הדגמים החדשים של אופני mongoose כמו ה otero elite וה otero super שמחירם אמור להספיק לתקציבך ואיפילו לעוד כמה אביזרים... תבדוק http://www.mongoose.com/bikes/detail.php?id=473&brandLine=Pro_International&brandID=83
|