טקסט הודעת פורום
| 1/21/2007 10:05:00 PM |
|
נושא: יקר מדי תאריך: 1/21/2007 10:05:00 PM
מחבר/ת: Avi
המחיר יקר יחסית לביצועים. Giant NRS ב-4000 לא נופלות מהם (היום יש את ה-Anthem). אם אתה רוצה להוציא סכום כזה לך על ה-EPIC של ספשלייזד או על Titus MOTO Light
|
חזרה לפורום |
|
|