הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/21/2007 10:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Avi עם תוכן  יקר מדי
נושא: יקר מדי תאריך: 1/21/2007 10:05:00 PM
מחבר/ת: Avi

המחיר יקר יחסית לביצועים. Giant NRS ב-4000 לא נופלות מהם (היום יש את ה-Anthem).
אם אתה רוצה להוציא סכום כזה לך על ה-EPIC של ספשלייזד או על Titus MOTO Light


חזרה לפורום