נושא: אוקיי, לא שמתי לב, שנייה הנה זה בא תאריך: 1/21/2007 10:52:00 PM
מחבר/ת: baby x
אני לא הייתי מוסיפה כסף כדי לעבור לדרופ אוף. אין הבדל משמעותי בין שני הבולמים, ואפילו הייתי נותנת עדיפות לג´וניור מבחינת אמינות. לא נתקלתי במבחן משווה אז אין לי איך לבסס את האמירה שלי, אבל לשניהם אין כיוון ריבאונד חיצוני, מה שמסרבל קצת כשרוצים לשנות ריבאונד לפני קפיצות ולפני ירידות DH
|