הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/22/2007 7:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל כהן עם תוכן  אפשר עזרה?
נושא: אפשר עזרה? תאריך: 1/22/2007 7:18:00 PM
מחבר/ת: אריאל כהן

ברשותי דגם nevada1.0 של fuji.
יש לי מעצורי דיסק.
כשאני מנסה לעצור אני שומע קול כזה מחריש אוזניים.
אז..
איך אפשר לתקן את זה?
וזה הורס שאני עוצר כל הזמן? כאילו זה שוחק לי תמעצורים?!
אני יודע שזו בעיה קלה יחסית אבל אני חייב עזרה דחווף!! תודה!


חזרה לפורום