נושא: עוד פעם זה קרה במדינה שלנו-נגנבו סנטה קרוז בוליט תאריך: 1/23/2007 1:03:00 PM
מחבר/ת: דניאל אלכסייב
נגנבו בשעות הבוקר(יום שני) מחנות אופנים בנתניה....
בוליט שנתת 2004-2005ירוקות עם פיפט אלמנט מאחורה,ורוק שוק בוקסר מקדימה,כל מי שראה או שמע משהו שיצור איתי קשר: 0547692224 דניאל
תעבירו את זה הלאה לחברים וכאלה
|