הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2007 1:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל אלכסייב עם תוכן  עוד פעם זה קרה במדינה שלנו-נגנבו סנטה קרוז בוליט
נושא: עוד פעם זה קרה במדינה שלנו-נגנבו סנטה קרוז בוליט  תאריך: 1/23/2007 1:03:00 PM
מחבר/ת: דניאל אלכסייב

נגנבו בשעות הבוקר(יום שני) מחנות אופנים בנתניה....

בוליט שנתת 2004-2005ירוקות עם פיפט אלמנט מאחורה,ורוק שוק בוקסר מקדימה,כל מי שראה או שמע משהו
שיצור איתי קשר: 0547692224 דניאל

תעבירו את זה הלאה לחברים וכאלה




חזרה לפורום