הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2007 10:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני @#@#@ עם תוכן  שלום לכולם
נושא: שלום לכולם תאריך: 1/23/2007 10:28:00 PM
מחבר/ת: בני @#@#@

יש אצלי בעיה בתוכנה כך שהלוגו של הרים ניראה לא משהו אך זה בר תיקון
יש דוגמאות של עריכות תמונה


חזרה לפורום