טקסט הודעת פורום
1/23/2007 10:28:00 PM
בני @#@#@
שלום לכולם
נושא:
שלום לכולם
תאריך:
1/23/2007 10:28:00 PM
מחבר/ת:
בני @#@#@
יש אצלי בעיה בתוכנה כך שהלוגו של הרים ניראה לא משהו אך זה בר תיקון
יש דוגמאות של עריכות תמונה
חזרה לפורום