הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/24/2007 8:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  ג´ייאנט בולדר וקפיצות
נושא: ג´ייאנט בולדר וקפיצות תאריך: 1/24/2007 8:50:00 AM
מחבר/ת: baby x

האם האופניים מתאימים לזה? לא. האם אפשר לקפוץ איתם? בהחלט. האם ייגרם נזק? תלוי ברוכב.

אני לא יודעת איך איבזרת אותם, ועם איזה בולם קדמי קנית אותם, אבל הם לא אופניים שמסוגלים ומיועדים, לקפיצות. אם אתה חתול מדבר מסוג מיוחד, וגמישותך ורכותך בנחיתות דומות לפומה קטנה וצעירה, אז אולי שפר על אופניך מזלם...

אבל אם זה לא המצב, נראה לי שיש סיכוי מאד סביר שתתחיל להחליף כל מיני חלקים ואף שלדות לפני תום האחריות.


חזרה לפורום