נושא: המלצה - אופניים. תאריך: 1/24/2007 10:10:00 PM
מחבר/ת: תום
אני חדש פה באתר, והייתי שמח לקבל המלצה לאופניים. כיום יש לי GT אבלנצ 3, ואני מעוניין לשדרג, התקציב שלי הוא עד ל-3000. עד היום קיבלתי המלצות ל- Giant Iguana Disc, ו- Haro V4. אני מרבה לרכב בעיקר פרירייד וקרוס-קאנטרי וקצת אורבן. מה מבין שני הדגמים יותר יתאים לי, ואיזה מבין השניים יותר מומלץ? אשמח לקבל תגובות, תום. :)
|