הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/24/2007 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תום עם תוכן  המלצה - אופניים.
נושא: המלצה - אופניים. תאריך: 1/24/2007 10:10:00 PM
מחבר/ת: תום

אני חדש פה באתר, והייתי שמח לקבל המלצה לאופניים.
כיום יש לי GT אבלנצ 3, ואני מעוניין לשדרג, התקציב שלי הוא עד ל-3000.
עד היום קיבלתי המלצות ל- Giant Iguana Disc, ו- Haro V4.
אני מרבה לרכב בעיקר פרירייד וקרוס-קאנטרי וקצת אורבן.
מה מבין שני הדגמים יותר יתאים לי, ואיזה מבין השניים יותר מומלץ?
אשמח לקבל תגובות, תום. :)


חזרה לפורום