נושא: מישהוא מכיר שילדות של Da Bomb? תאריך: 1/24/2007 11:20:00 PM
מחבר/ת: בנג´י מלמד
אני רוכב סטריט/דירט/אורבן, ואני צריך לשדרג את השלדה שלי דחוף. מישהוא הציע לי שלדת xrl8r כחדשה של Da Bomb+ ציר מרכזי של Truvativ, מוט אוכף והד סט ב-970 ש"ח. :confused: האם זה שווה לי? :confused: :confused: האם השלדה הזאת קלה גם ברכיבה? :confused: בברכה :rolleyes: , בנג´י מלמד
|