הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/25/2007 1:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמנואל מלר עם תוכן  רעש מעצבן
נושא: רעש מעצבן תאריך: 1/25/2007 1:31:00 PM
מחבר/ת: עמנואל מלר

ברשותי אנדורו אקספרט 2005
כבר הרבה זמן יש לי טיקים מעצבנים מהכסא, פרקתי וניקיתי את תושבת הכסא מספר פעמים, זה עובר לרכיבה וחצי וחוזר.
יש למישהו רעיון לפיתרון? :((


חזרה לפורום