טקסט הודעת פורום
| 1/25/2007 1:31:00 PM |
|
נושא: רעש מעצבן תאריך: 1/25/2007 1:31:00 PM
מחבר/ת: עמנואל מלר
ברשותי אנדורו אקספרט 2005 כבר הרבה זמן יש לי טיקים מעצבנים מהכסא, פרקתי וניקיתי את תושבת הכסא מספר פעמים, זה עובר לרכיבה וחצי וחוזר. יש למישהו רעיון לפיתרון? :((
|
חזרה לפורום |
|
|