הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/25/2007 4:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנונימוס עם תוכן  מד דופק
נושא: מד דופק תאריך: 1/25/2007 4:43:00 PM
מחבר/ת: אנונימוס

איני מכיר את מד הדופק הספציפי שציינת אך אני מכיר את העקרון של מדי דופק ללא רצועת חזה. מדי דופק אלה מתאימים יותר להליכה וריצה שבהן קל יותר לספורטאי לשים אצבע על השעון בנקודה הנכונה ולהמתין לקבלת קריאת הדופק. ברכיבת אופנים ישנם מצבים שבהם לא ניתן להסיר את היד מהכידון ולהסב את תשומת הלב אל השעון תוך כדי תקווה שהאצבע שעליה מודדים את הדופק מונחת במקום הנכון בשעון והפנית מבט אל השעון בהמתנה לקריאה. במצבים אלה עלול הרוכב לאבד ריכוז ולהפצע תוך כדי רכיבה. אולי הדבר פשוט יותר אם מתקינים את השעון בעזרת מתקן מתאים על הכידון.

בעקרון, לרכיבה, עדיף שעון הנותן קריאה רציפה של הדופק ללא הסכנה של אובדן ריכוז ותשומת לב לתנאי השטח שבו רוכבים. שעונים אלה הם בדרך כלל שעונים עם רצועת חזה.

שוב, זו דעתי הצנועה מהנסיון המועט שיש לי ברכיבה. יתכן וישנן דעות אחרות.


חזרה לפורום