הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/25/2007 8:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד אלקלעי עם תוכן  אורן...
נושא: אורן... תאריך: 1/25/2007 8:36:00 PM
מחבר/ת: דוד אלקלעי

שלום אני רוכב על epic והן מיועדות בעיקר ל- xc.
חוץ מזה אני מנחש ש: s-works הכוונה היא סופר עבודה - כלומר יותר תחרותי/ יותר טוב בקטעים טכניים.


חזרה לפורום