טקסט הודעת פורום
| 1/25/2007 8:36:00 PM |
|
נושא: אורן... תאריך: 1/25/2007 8:36:00 PM
מחבר/ת: דוד אלקלעי
שלום אני רוכב על epic והן מיועדות בעיקר ל- xc. חוץ מזה אני מנחש ש: s-works הכוונה היא סופר עבודה - כלומר יותר תחרותי/ יותר טוב בקטעים טכניים.
|
חזרה לפורום |
|
|