טקסט הודעת פורום
| 1/28/2007 9:12:00 PM |
|
נושא: לדעתי לא צריך אתר בשביל זה תאריך: 1/28/2007 9:12:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
מידת האופניים צריכה להיות כזו שיהיה נוח לרכב. כל אופניים שתבחר צריכים להיות נוחים כאשר על נוחות מתפשרים בד"כ כשדורשים ביצועים. שיקול לבחירה מידה מעט קטנה יותר מהמידה הנוחה: האופניים יהיו זריזים יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|