הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/28/2007 9:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לדעתי לא צריך אתר בשביל זה
נושא: לדעתי לא צריך אתר בשביל זה תאריך: 1/28/2007 9:12:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

מידת האופניים צריכה להיות כזו שיהיה נוח לרכב.
כל אופניים שתבחר צריכים להיות נוחים כאשר על נוחות מתפשרים בד"כ כשדורשים ביצועים.
שיקול לבחירה מידה מעט קטנה יותר מהמידה הנוחה: האופניים יהיו זריזים יותר.


חזרה לפורום