טקסט הודעת פורום
| 1/29/2007 12:44:00 AM |
|
נושא: trek 6500 שנת 2007 תאריך: 1/29/2007 12:44:00 AM
מחבר/ת: י מ
אני מעוניין לרכוש בקרוב אופניים אלו.זנב קשיח xc מחירם 3700. האם מישהו כבר רכש אותם ויכול לתת מעט חוות דעת. בין השאר על סיגנון השילדה והבולם תודה
|
חזרה לפורום |
|
|